KENO

IJsclub KENO in Kwadijk heeft geen eigen ijsbaan, maar maakt gebruik van de Achtersloot in Kwadijk. Hier wordt bij voldoende vorst een verlichte ijsbaan met koek en zopie gerealiseerd.

Enkele jaren geleden zijn de besturen van de ijsclub de Ondersteuning te Middelie en KENO te Kwadijk een samenwerkingsverband aangegaan. De leden van Keno mogen op vertoon van hun lidmaatschapskaart gebruik maken van de ijsbaan in Middelie.

Ook kan men deelnemen aan de zomeractiviteiten van ijsclub de Ondersteuning te Middelie. De basisschooljeugd in Kwadijk wordt de gelegenheid gegeven om mee te doen aan het jeugdschaatsen dat door de ijsclub Middelie wordt georganiseerd.

Het streven van beide ijsclubs is om  Kwadijk bij de “Kikkertocht” te betrekken.

Bestuur/Contact persoon

Wim Koelemaij