Zomer evenementen

Jaarlijks wordt het zomer evenement georganiseerd. Elk jaar probeert het bestuur opnieuw een spectaculair evenement te organiseren zoals een wandel-, fietstocht, camping of geheel iets anders.

Groene Gross

De pop-up camping was weer terug! Maar het gehele ijsbaan was een festivalterrein met een knipoog naar “de Zwarte Cross”.

Verschillende activiteiten waren op het festivalterrein: 2 optredens van bands (The Not Band & Maddogs), kampvuur, suppen, mountainbiken met BIKEGUIDE, volleybal, crossauto schilderen en een groen laboratorium .

De inhaalslag

Samen met andere verenigingen uit het dorp de inhaalslag georganiseerd om de ‘gemiste’ evenementen door de corona maatregelen in te halen.

QR-speurcode tocht

– In de maand juli zullen verspreid door het dorp QR-codes komen te hangen. Om te achterhalen waar deze hangen zullen tips op de site van de ijsclub en gymvereniging komen. De QR-code bevat een vraag, vul het antwoord in op het antwoorden formulier en lever deze na de laatste QR-code in.

Sportdag

– In samenwerking met de gymvereniging zal een sportmiddag georganiseerd worden voor alle kinderen uit Middelie.

2019

Campeggio “Il Supporto” is de pop-up camping deze zomer op het ijsbaan terrein. Waan je een weekend lang in Italiaans sfeer!